[itzul] BESTERIK

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Ost, Mar 24, 22:40:44, CET 2010

Eskerrik asko, benetan

Ondo izan

Bittor

P.S. Galdetzen dezunaren gainean berriz, ideiarik ere ez.

Irizar, Ander(e)k dio:
> Euskaltzaindiaren galde-erantzunen datu basean, hauek ageri dira:
> http://ttiki.com/11764
> http://ttiki.com/11765
> [...]

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net