[itzul] Patente de corso

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ast, Mar 25, 09:54:16, CET 2010

ZEHAZKIk "erreplesalia gutun"ekin batera (sic), "korso agiri" dakar. Nirea
jolas informal bat zen, bururatu ahala botea.

Uste dut kortsarioen kontuaz ari ez garenean (edo
esanahi literalagoarekin jolastu nahi ez dugunean) hobe dela RAEk dakarren
LEHEN zentzua itzultzea, itsaslapurretak alde batera utzita:

"Autorización que se tiene o se supone para realizar actos prohibidos a los
demás".

Irekita dago proposamen-lehiaketa:

TENER PATENTE DE CORSO: debekuak hausteko baimena izan?

2010/3/24 Rey Escalera, Fernando (Itzultzailea:NAO/BON) <
fernando.rey.escalera a bildua cfnavarra.es>