[itzul] animalien hizkerak

Errea Cleix Inma i.errea a bildua pamplona.es
Or, Mar 26, 09:03:47, CET 2010

Egun on; Edurne,
Liburuetan ere baduzu zer begiratu. Bat aipatuko dizut: "Hizkuntzaren bihotzean: euskal onomatopeien hiztegia" (GAIAK argitaletxea. 2006. Egileak: Iraide Ibarretxe Antuñano eta Alfontso Martinez Lizarduikoa). Euskal onomatopeiak eta haien ingelesezko eta gaztelaniazko ordainak biltzen ditu.
Uste dut beste liburu bat badagoela  argitaratuta euskal onomatopeiei buruz, baina orain ez dut gogoan horri buruzko datuak.
Izan ongi,
inma errea