[itzul] animalien hizkerak

Aitor Duñabeitia dunabeitia.aitor a bildua gmail.com
Iga, Mar 28, 23:02:30, CEST 2010

Kaixo,

Inma Erreak dioen moduan, bada onomatopeiez diharduen beste liburu bat.

"Onomatopeia eta Adierazpen Hotsen Hiztegia", Karlos Santistebanena.

Aitor Duñabeitia

Errea Cleix Inma<i.errea a bildua pamplona.es> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
marren 26a 09:03):