[itzul] animalien hizkerak

Aitor Duñabeitia dunabeitia.aitor a bildua gmail.com
Iga, Mar 28, 23:14:05, CEST 2010

Kaixo,

Onomatopeia eta Adierazpen Hotsen Hiztegian (Karlos Santisteban) begiratuta:

Txerriak: grrr, gru-gru, krux, ku, kurka, kurrin-kurrin, kurris-kurris,
kurru-kurru, kurrun-kurrun, kurruxk, murrusk

Behiak: baauu, mu, murru, muurrruuum

Ahateak: kua-kua-kua, par-par, piu-piu, ua-ua

Zaldiak: brrrrr, hi-hi-hi, ijijijijiji

Tigrearendakorik ez dut topatu, baina lehoiarendakoek balio badute...:
aaaaup, grrau, grrrr

Ondo izan,

Aitor Duñabeitia

edurne<aztiri a bildua futurnet.es> igorleak hau idatzi zuen (2010eko marren 25a
17:58):