[itzul] prolatiboa eta absolutiboa nahastea

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ast, Maiatza 27, 10:03:53, CEST 2010

Mezu (orobat interesgarri) hau irakurri aurretik bidali dut nirea.

Uste dut erne ibili behar dugula bi predikatu mota bereizteko bi
aukerak onartzen dituztenen artean:

-aukera biak sinonimo diren predikatuak (hizkeraren araberakoak):
"tamalgarri(tzat) jo", "gaizto(tzat) eduki"

-aukera bakoitzak esanahi desberdina hartzen duen predikatuak: "lagun
hartu" / "laguntzat hartu" // "aitasantutzat dutela" / "aitasantu
dutela"...

Eta kriskitin...