[itzul] larriak

Eneko Gotzon Ares enekogotzon a bildua gmail.com
Or, Urr 8, 14:44:29, CEST 2010

Arratsaldeon Agirre jaun :)

On 08/10/2010, at 11:39, jon-agirre a bildua ej-gv.es wrote:

> Eneko Gotzonek… baina ez dio erantzun.

Erratzen du berorrek :) bere unean ene iritzia eskain bait nuen.
Honatx: 2010EAN LORTUTAKOAK zentzuzko (arauzko) idazkera iruditzen
zait baina nik hobe irakurtzen dut 2010ean LORTUTAKOAK aldaera. Nik
irakur erraztasunaren aldeko hautu egingo nuke zenbaki deklinazioa
letra xehez idatziz.

Nire ustez letra larrizko testuinguruan zenbakiak zifren bidez idazten
badira (ez letren bitartez), zenbaki atzizkia letra xehez idaztea
onargarri da.

Gure aukera kontrakoa izan da :)

Ondo izan, lagun :)

--