[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 77 bilduma, 15. zenbakia

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
As, Urr 19, 19:40:49, CEST 2010

  Nik "entrenatzaile pertsonala"  emango nuke.
"Pertsonal" adjektiboa HBn dago, eta gainerako hiztegietan esanahi
horrekin ematen dute.
Beste proposamen batzuk ez zaizkit iruditzen oso "operatiboak" (nire
uste apalean, betiere):
?  "Ikastaro horretan 'norberaren entrenatzaileak' prestatzen dituzte"
? "J.M. Aznarrek 'gizabanako(ar)en entrenatzailea' zeukan" (edo
gizabanako-entrenatzailea zeukan)

"Banakako entrenatzailea" ere bururatu zait, baina ez da gauza bera.

19/10/2010 19:17(e)an, Gorka Azkarate(e)k idatzi zuen: