[itzul] Desniete

Garikoitz garikoitze a bildua euskalnet.net
Iga, Abu 7, 00:42:52, CEST 2011

Bat  nator Ibaigaz.

http://wikirioja.com/wiki/Desniete

Gaztelaniaz  , hau   da,

http://www.vinopedia.tv/glosario/desnietar/
http://laguardadenavarra.blogspot.com/2006_05_28_archive.html
http://urbinavinos.blogspot.com/2011/05/desnietar.html

Mahastietan,   dihardutenak,  euskeraz, Getarian,  Bakiyon ,  Irulegin,
Nafarroan,
   hori egiten dabenak zelan deitzen  deutsie horreri

Edo hemengo nekazariak,   progreak,  dira itxuraz,  baina gaztelaniaz
dihardute...

06/08/2011 16:40(e)an, Ibai Ortigosa Miral(e)k idatzi zuen: