[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 91 bilduma, 14. zenbakia

Idoia Carramiņana idcarrami a bildua hotmail.com
Al, Abe 19, 12:47:35, CET 2011

Kaixo,

Berez, alokutiboak ezin dira erabili mendeko perpausetan. Orduan, nik uste dut baldintzaren lehenengo partean agertzen diren forma alokutiboak (ba-dunak) ez direla zuzenak (A3, A4, B3, B4). Ondorioetan alokutiboa erabiltzea, aldiz, zilegizkoa da ez baitira menpekoak.
Ez dakit oso lagungarria den nire erantzuna.