[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 91 bilduma, 14. zenbakia

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Al, Abe 19, 12:59:56, CET 2011

Eskerrik asko, Idoia. Horren arabera, A2 (Joango banintz ikusiko liken) eta B2 (Joaten banaiz ikusiko din) dira, hika, zuzenak diren bakarrak. Eta arrazoia izango litzateke, mendeko perpausak direlako, baldintzek ezin dutela alokutiborik izan, baldintza hipotetikoak nahiz errealak izan gorabehera. Denok ados, ezta?

Jon