[itzul] Arazo bat Wordfastekin

Maria Arruti maria1arruti a bildua gmail.com
Ost, Abe 28, 14:18:01, CET 2011

Horrela ere ez da ba konpontzen arazoa, Gotzon. Zuk esandakoa egitean,
alegia, itzultzen ari naizen segmentu bat zabalik dudala bi aldiz
Ctrl+Alt+M sakatzean, memoriak segmentu horri buruz jasotzen duena agertzen
zait segmentuaren goikaldean, eta, bigarren aldiz sakatuta, desagertu
egiten da; baina irekita dagoen memoriaren leiho horrekin ez da ezer
gertatzen, hor jarraitzen du. Hori egindakoan, Word ixten dut, baina,
berriro zabaltzean, arazoak hor dirau.