[itzul] gianni rodariren liburuak

Juan Cruz Iguerabide Sarasola juankruz.igerabide a bildua ehu.es
Or, Ots 4, 09:32:01, CET 2011

Ereinen baziren batzuk, gaur deskatalogatuak. Fantasiaren gramatikaren
egokitzapen bat Ibaizabalen badago, nik egina (Edelvivesen
argitalpenaren kalko bat da, argitaletxeak hala eskatuta, adibideak
italieratik euskarara egokituta), Fantasia Jolasak tituluarekin.
Ibaizabalek liburu gehiago baditu Rodarirenak, eta esango nuke
Elkarrek ere zerbait atera zuela duela urte batzuk, baina ez dut
titulurik gogoratzen.
JK Igerabide

Patxi Petrirena <petrirena a bildua gmail.com> erabiltzaileak idatzi du: