[itzul] Ni arte ni parte

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
Ast, Ots 17, 23:38:30, CET 2011

Mokoroari hartuak:

_"*Jaiotzea beste kulparik ez*"_... ta nik nozitu bear dana!

Siendo completamente inocente; no teniendo arte ni parte en este asunto....

*Ederra etorri zaiguk* orain, _jan-bage ta edan-bage...!_

En buen conflicto nos han metido sin tener arte ni parte...!

*_Eztot *nik *izan ez gorderik ez galdurik*_ (gauza orretan).

En nada me he metido...; no he tenido arte ni parte....

17/02/2011 23:27(e)an, Juan Cruz Iguerabide Sarasola(e)k idatzi zuen: