[itzul] Ni arte ni parte

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Or, Ots 18, 08:17:01, CET 2011

R. Saizarbitoria eta K. Izagirrek behintzat bazerabilten "oh Euzkadi" baten "olarra my love maitia" artikuluan. Hala diote:

"Gezurra da Olarrari langostinoak kobratu nahi izan genizkiola Cunberland Hotelean Marble Archen aurrean koinziditu genuenean. Ez dugu parterik beraz bere entrepresak egun hauetan egin behar izan duen suspensioan. Ez arterik eta ez parterik."

Ondo izan

Bittor

Ikurraz eta Euskaldun Bihotzekoak kanpainaren inguruan,
ikusi: www.euskalnet.net/euskaldunbihotzekoak
Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net