[itzul] Banatzaileak

Elhuyar Fundazioa elhuyar a bildua gmail.com
Or, Ots 18, 10:37:47, CET 2011

Nik ere ez nuke erabiliko. Litekeena da nire idiolektoaren kontua izatea,
baina, egia esateko, «Eusko Jaurlaritzak 10.000na euro jarriko ditu datozen
hiru urteetan» esaldia ez nuke lehenengoan ulertuko, pentsatu egin beharko
nuke zer esan nahi duen.
Honelako zerbait jarriko nuke:

«Eusko Jaurlaritzak urteko 10.000 euro jarriko ditu datozen hiru urteetan»

Alfontso Mujika
Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak

2011/2/18 Rey Escalera, Fernando (Itzultzailea:NAO/BON) <
fernando.rey.escalera a bildua cfnavarra.es>