[itzul] euskaratutako haur eta gazteentzako liburuen zerrendarik?

BERBA iratxe ormatza imatz iraberba a bildua gmail.com
Ost, Ots 23, 14:49:40, CET 2011

Arratsalde on:

Berriz ere zuengana jo behar dut. Jakin nahiko nuke ea euskaratutako haur
eta gazteentzako liburuen zerrendarik daogen.

Eizien esan didate helduentzako literaturen lanak baino ez dituztela.
Armiarman ere sartu naiz, baina ez dakit hor haur. eta gazte-literatura ere
dagoen. Ez dut-eta aurkitu behar izan dudana. Editoreen Elkartean esan
didate ez dutela uste zerrendarik dagoenik, baina Galtzagorri elkartekoekin
hitz egiteko. Kontua da ez dela erraza haiekin hartu-emanetan jartzea.
Beraz, zuongana jo dut informazio eske.

Eta berriz ere, eskerrik asko aldez aurretik,
--
Iratxe Ormatza Imatz
BERBA hizkuntza-zerbitzua