[itzul] helbideak nola idatzi

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
Ost, Ots 23, 15:14:03, CET 2011

Arratsalde on!

Bi informazio-iturri gehiago:

   - EIMAren estilo-liburua: "Ortotipografia" (37. or.)

<<Hona gutunazal eta abarretarako hainbat helbideren idazkera-adibideak:

- Estafeta, 8 / Estafeta k., 8 / Estafeta kalea, 8 / Estafeta, 8, 2. ezk.
- Etxebeste, 7, 3-B / Etxebeste pl., 7, 3-B / Etxebeste plaza, 7, 3-B >>

   - IVAPen estilo-liburua (108. or.)

<<Kalea, zenbakia eta pisua adierazteko honakoa proposatzen dugu:

- Manuel Iradier 7, 3.a [Hirugarren solairuan bizi da]
- Manuel Iradier 7, 3. A [Hirugarren solairuan bizi da, A letran] >>

Nire iritzia: koma beharrezko iruditzen zait kalearen eta zenbakiaren
artean.

Patxi Petrirena Alzuguren
Hizkuntza Zerbitzuak
Elhuyar Fundazioa