[itzul] helbideak nola idatzi

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ost, Ots 23, 15:18:48, CET 2011

Nik ez nuke komarik ipiniko kalearen eta atari zenbakiaren artean.
Halaber, ez nuke marratxorik ipiniko atari zenbakiaren eta solairuaren
artean. Adibidez:

Bilbo kalea 2, 4.a (ondo)
Bilbao kalea, 2-4 (txarto)

Beste hizkuntza batzuetan atari zenbakia aurretik ipintzen da, baina
koma barik gehiago erabiltzen da komarekin baino (komarekin gaztelaniaz
baino ez dut ikusi). Gainera, koma gehiegi geratzen da eta ez dirudi
koma hori beharrezkoa denik. Marratxoa ez jartzea argi dago zergatik
den: bigarren adibidean atari zenbakiak 2 eta 4 direla adierazten da, ez
bigarren atariko laugarren solairua.

Jon