[itzul] ema(i)zkiozu

Diez de Ulzurrun Sagala, Itziar (Itzultzailea:NAO/BON) idiezdes a bildua cfnavarra.es
Or, Uzt 29, 11:54:28, CEST 2011

Jon, liburu hori Euskaltzaindiaren web orrian dago ikusgai:
Hizkuntza baliabideak > Gramatika > Dokumentuak >Euskal Aditz Batua (PDF)
Itziar

---Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de jon-agirre a bildua ej-gv.es
Enviado el: viernes, 29 de julio de 2011 11:48
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: Re: [itzul] ema(i)zkiozu

Euskaltzaindiak esan zuen, bai, nola den. Itziarrek dioen liburuan ageri
dira denak. Baina harrigarria dena da ez dagoela interneten ikusterik,
eta liburua ez dago salgai, nik dakidala. Hau da, ale zaharrak
liburutegietan edo aurkitu beharko dira. Aditz laguntzailea arau berrian
atera dute eta aditz trinkoen forma batzuk zeharka agertzen dira hikako
adizkien arauan, hikakoaren erreferentzia gisa, baina beste batzuk ez,
aginte erakoak esate baterako. Euskaltzain bati eskatu nion hutsune hori
bete zezatela, baina oraindik ez dute egin.

Itziar, edo liburu hori daukanak, falta diren taula horiek liburu
horretatik eskaneatu eta nonbaiten jarriko bazenitu, edo balitu, edo
behintzat niri bidali, mila esker, liburu hori aspaldian galdu nuen eta
(ikasitakoak lausotu ere egiten dira gainera).

Jon