[itzul] Derecho de Uso Funerario Permanente

Miren Agurtzane Mallona agurtzane.mallona a bildua deusto.es
As, Eka 7, 14:24:30, CEST 2011

Hilobiratzeari buruzkoa ez ote da, hiletakoa barik? Nire ezagupen urritik...

--
Agurtzane Mallona
Itzulpen Zerbitzua

Karmel Uribarren<kuribarren a bildua arrasate-mondragon.net> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko ekaren 07a 14:22):