[itzul] Derecho de Uso Funerario Permanente

Karmel Uribarren kuribarren a bildua arrasate-mondragon.net
Ost, Eka 8, 09:23:16, CEST 2011

Bai, arrazoia duzu... arduradunarekin berba egin eta gero, esan dit
ehorztea, hilobiratzea, lurperatzea.... dela

Eta bidez batez... honela utziko dut:

hilobiratze eskubide iraunkorra (panteoietan hilobiratzea ei da)
aldi baterako hilobiratze eskubidea (nitxoan 10 urtean edukitzea)
hilobiratze eskubide arrunta (nitxoan 5 urtean edukitzea)

Azkenean, "común" hori 'arrunta' jarriko dut.... ez baitago garbi (haien
esanetan) zer den kontzeptu hori.

Zer pentsetan jatzue?

Eskerrik asko emandako laguntzarengatik.

Karmel Uribarren

ar., 2011.eko ekaren 07a 14:24(e)an, Miren Agurtzane Mallona(e)k idatzi
zuen: