[itzul] kaleko hizkera

Itzulpenak euskara a bildua cjn-ngk.org
Ast, Eka 16, 13:07:59, CEST 2011

Esker mila denoi!!

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre
de itzul-request a bildua postaria.com
Enviado el: jueves, 16 de junio de 2011 12:00
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: ItzuL Mezu-Bilduma, 85 bilduma, 10. zenbakia

ItzuL zerrendako mezuak bidali itzul a bildua postaria.com helbidera.

WEB bidez zerrendan izena emateko, edo zerrenda uzteko, joan helbide
honetara:

Posta elektronikoz nahi bada, bidali mezu bat 'help' hitza idatzita
(kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan bertan, helbide
honetara:
	itzul-request a bildua postaria.com

Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
	itzul-owner a bildua postaria.com

Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia (subject) lerroa.
Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of ItzuL digest...".

Gaurko gaiak:

   1. Re: RV: Kaleko hizkera (Garikoitz Etxebarria)
   2. Re: RV: Kaleko hizkera (Elhuyar Fundazioa)
   3. Re: RV: Kaleko hizkera (LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER)
   4. Re: RV: Kaleko hizkera (Garikoitz Etxebarria)
   5. Lan-eskaintza (Libe Arenaza)
   6. Re: RV: Kaleko hizkera (Aitor Duñabeitia)
   7. Re: RV: Kaleko hizkera (jon-agirre a bildua ej-gv.es)
   8. Convertículos brujeriles (Itzuliz Itzulpen Zerbitzua)

Message: 1