[itzul] kaleko/*kalez/kale jantzita

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Or, Eka 17, 12:39:32, CEST 2011

Kaleko jantzi(z): 'kaleko' = izenlaguna (nongo) + izena; predikatiboa + aditza ere uler daiteke.
Kaleko jantzi(ta): 'kaleko' = predikatiboa (nola) + aditza; adibidez, 'kaleko jantzi naiz'.

Begoņa, zuk diozun "koko jantzia", bestalde, izena + izena da ala predikatiboa + aditza? "Etxeko arropa" eta "kaleko arropa" izenlaguna + izena dira, ez dira, beraz, kaleko (nola) janztearen formakoak.

Ondo segi.

Jon