[itzul] (gairik gabea)

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
Ost, Eka 22, 15:22:25, CEST 2011

Niri "osaba txiki" atera zait, eta nire lankide getariar bati berdin (ezer
esan gabe galdetu diot). Hala ere, aitaren edo amaren lehengusua da hori,
zenbait hiztegiren arabera.

Gero ikusi dut "osaba handi" atera zela lehenago hemen:

          http://postaria.com/pipermail/itzul/2005-December/005532.html

Baina "osaba zahar" ikusi dut Zehazki hiztegian bertan begiratuta...

Patxi