[itzul] hizkuntza lehengoratzeko teknikaria

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ast, Eka 23, 11:56:50, CEST 2011

Orduan,  bada, zergen kontuen gabiltzanean  baztertu daiguzan
"fiskalitate"  kontuak   eta "fiskal"ak  oporretara bialdu daiguzanm edo
artabruak urkultzera..
Ze  langileok,  eta baita itzultzaileok,    baldintza  duinetan  lan
egin behar badogu,   egoera kaskerrean  lan egin barik,   -precariedad-
dalakoa  itxi daigun   gaztelaniarako,    eta  baita lan-baldintza
kaskakarrak , euskeraz.
Zuen alkar5tasuna izango  dodalakon,

Angeluserako  5 minutu faltan.

Garikoitz