[itzul] "meseta tibial" eta "anastomosis termino terminal de la vena poplítea"

sanz.a1 a bildua aju.ej-gv.es sanz.a1 a bildua aju.ej-gv.es
Ost, Mar 9, 11:13:53, CET 2011

Norbaitek lagunduko honako termino mediko hauek itzultzen?
"meseta tibial"-en ordainik ez dut aurkitu eta "tibia-burua" jartzea bururatu bazait ere, ez dakit egokia den.
"anastomosis termino terminal de la vena poplítea"-ren ordain gisa honako hau jarri dut: "anastomosia zain popliteoaren buruan". Hala ere, asmatu ote dudan arrastorik ere ez dut. Lagunduko baten batek?