[itzul] Aceite de fritanga

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
Al, Maiatza 23, 18:25:29, CEST 2011

Alde onik duen eta dituen txarrak zuek azter ditzazuen, nik "olio errea"
bota nahi dut mahai gainera... edo "olio erre zaharra", "sukaldeko olio
errea"...

al., 2011.eko mairen 23a 17:07(e)an, Elhuyar Fundazioa(e)k idatzi zuen: