[itzul] LABURTZAPENAK: Escalera exterior, interior, centro...

ERKIZIA ITOIZ, Joseba jerkizia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Maiatza 25, 09:26:04, CEST 2011

Kaixo Inma:

Laburtzapenen Hiztegia-n (EAB, Terminologia Azpi-batzordea) hauek ageri dira:

esk. = eskuin, eskuinalde
ezk = ezker, ezkerralde
erd. = erdi, erdiko

Besteak ez dira ageri, ez behintzat beren horretan, nahiz eta badagoen, adibidez, "harr. kanp." = harresiz kanpo.
Lagungarri bazaizu, hemen topa dezakezu:
http://www.euskara.euskadi.net/r59-738/eu/contenidos/informacion/6503/eu_2415/adjuntos/AC86_Laburtzapenen%20Hiztegia_20090709.pdf

Ondo segitu.

---
Joseba Erkizia Itoitz