[itzul] "Vamos a jugar a que..."

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
As, Ira 13, 15:31:56, CEST 2011

Nik ere aurkitu dut adibideren bat Maria Dolores Agirreren itzulpen
batean (<http://www.susa-literatura.com/emailuak/agirre-md/amal.htm>):

"*AMAL: *—Zertan jolastu bear dezue, senideok?

*MUTIKOAK: *—Goldeketan jolastera.

—Au dala goldea! /(Mutiko batek makila artuz)

/—Au ta biok uztar-beiak giñala. /(Bi mutikok)/

*AMAL: *Egun osoan jolastuko al zerate?..."

Eskerrik asko erantzunengatik

12/09/2011 9:42(e)an, Ales Bengoetxea(e)k idatzi zuen: