[itzul] P.p.

Patxi Petrirena Alzuguren p.petrirena a bildua elhuyar.com
Ost, Abe 19, 18:18:45, CET 2012

"Por poder" ote den, eta bai, hona Euskaltermeko fitxa bat:

P.P. (por poder)
Merkataritza -
eu A.O. (ahalordez)
es P.P. (por poder)
[Kontsulta-fitxak] [1993]...

Ongi izan!

Patxi Petrirena Alzuguren
Hizkuntza Zerbitzuak
Elhuyar Fundazioa
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil
tel.: 943 363040
www.elhuyar.org
  Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du.
Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.    Ez inprimatu mezu hau
ezinbestekoa ez bada.