[itzul] Orientalística

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ost, Ots 1, 09:37:37, CET 2012

Gaztelaniazko  "istico" eta "ismo" guztiak ez dozu zertan emon beharrik
euskeraz  " Istico/a"  "ismo"

Esaterako   basques et iberes,
http://fr.wikipedia.org/wiki/Origines_des_Basques,
   baina iturria gaztelania  bada,
http://es.wikipedia.org/wiki/Origen_de_los_vascos  , vasco-iberismo. ,

Nik  erabili beharko baneu,  nahiago,   euskaldunak eta iberiarrak;
"vasco-iberismoa"    baino.

   Garikoitz