[itzul] cristo del buen fin

Inaki Irazabalbeitia irazabalbeitia a bildua aralar.net
Al, Ots 6, 13:07:21, CET 2012

Mila esker guztioi. Kontua da jatorrizkoa portuguesezkoa dela. Bertan
'Senhor do Bonfim' ageri da eta gaztelaniazkoa da 'Cristo del Buen Fin'
forma.

Proposamenik?

Irune Iglesias<iruneiglesias a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
otsren 06a 12:08):