[itzul] proyecto estrella

o-lertxundi a bildua ivap.es o-lertxundi a bildua ivap.es
Ost, Urt 25, 15:26:20, CET 2012

Bai, arrazoi duzu. Orduan, bila dezagun dir-dir gehiago egiten duen beste hitzen bat.

Izar hitzak bakarrik adierazten ote du ba superlatibotasuna euskaraz?

Nik hori bezain hitz ona bilatzeko gaitasunik ez izateak ez du esan nahi ez dagoenik halako hitzik, eta are gutxiago esan nahi du izar jarri beste erremediorik ez dugunik. Gure ezintasuna dela-eta beti trakeskeriatan (izar hala da niretzat, kasu honetan) ibili beharra ere!