[itzul] maitasun ugari / maitasuna ugari

Dionisio Amundarain Sarasola dioni a bildua facilnet.es
Ast, Uzt 5, 10:39:07, CEST 2012

Ez dut uste maitasun ugari/asko egokia denik. Maitasuna ez da zenbatzen.
Maitasun handi / txiki izango litzateke zuzena. Beste gauza bat da
maitasun-harreman, maitasun-egoera
 ugari / asko. DIONISIO

De: Edurne de Arriba Madrazo [mailto:edurne_dearriba a bildua hotmail.com]
Enviado el: miércoles, 04 de julio de 2012 22:47
Para: Itzul Postaria Galderak
Asunto: [itzul] maitasun ugari / maitasuna ugari

"Maitasun asko" dagoela esan nahi dut baina aditza aipatu gabe eta "ugari"
erabiliz. Beraz, bi hauen artean, zuzena al da bigarrena??

1. "Maitasun ugari" (agian "maitasun harreman ugari" uler daiteke "maitasun
asko"ren ordez)

2. "Maitasuna ugari" (maitasuna ugari (dago)?). "Lana franko egin" egitura
datorkit burura eta beraz, "maitasuna ugari"k belarrira ondo ematen dit,
baina ez dakit zuzena den.

Eskerrik asko Iker aurreko ekarpenengatik.