[itzul] manzana de Sodoma

Agurtzane Mallona agurtzane.mallona a bildua deusto.es
Or, Uzt 6, 10:18:35, CEST 2012

Ez, Martin. Mahatsondoa da. Ikusi dut Asierrek bidali didan esteka eta han
agertzen da. Ikusi dut zein den izen zientifikoa eta berdina da. Mila esker
denoi.

Agurtzane

<martin-rezola a bildua ivap.es> igorleak hau idatzi zuen (2012eko uztren 06a 10:16):

--
Agurtzane Mallona
Itzulpen Zerbitzua