[itzul] acrecimiento

Jon Altza jonsanchez80 a bildua gmail.com
Ast, Eka 21, 11:11:22, CEST 2012

Eskerrik asko denoi.

Bereziki, eskerrik asko, Jon; bitasun horren "aurkakoa" naiz ni ere, baina
politikoki zuzena eta aurrerakoia izateko egungo joerak halakoak sortzen
ditu etengabe hizkuntza guztietan (horren froga izan da sarritan zerrenda
hau bera). Batzuetan zabalpen semantikoa da eta besteetan asmakeria hutsa;
batzuetan arrakasta dute eta besteetan desagertzen dira, besterik gabe.
Ikusiko dugu zertan gelditzen den... H-rik gabe emango dut (ezilkor style),
baina egia da, berria izaki, errazago ikusten dela marratxoarekin. Ea,
bada...

ERABAKIA: ezazkunde (edo horixe esango diot bezeroari, ea berak zer
dioen...)

Mila esker berriz ere!

JON

<jon-agirre a bildua ej-gv.es> igorleak hau idatzi zuen (2012eko ekaren 21a 10:52):