[itzul] realización profesional

jaione alberdi gabilondo jaionealga a bildua gmail.com
Ast, Eka 21, 14:10:43, CEST 2012

Eskerrik asko erantzunengatik. Azkenean, ditxosozko esaldiari
mila buelta eman ondoren, lankide batek
egindako proposamenen arteko bat aukeratu dut,
eta hemen  jakinarazten dizuet, inori hurrengo batean egokitzen
bazaio hori itzultzea eta balio badio: "Lanbidea, norberaren garabidea".

Iruditzen zait egokia dela; beharbada, ez du balioko testuinguru
guztietarako,
baina nire ustez ondo adierazten du ideia.

Eskerrik asko, Mirentxu.