[itzul] egin ditzagun hiru etxola

Errea Cleix Inma i.errea a bildua pamplona.es
Ast, Mar 1, 18:13:40, CET 2012

Arratsalde on,
Hemen ere badago:
http://www.biblija.net/biblija.cgi?q=etxola&step=20&qall=0&qids=808080808080809fc080804&id34=1&pos=1&set=21&l=eu&q1=1
inma

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de Ales Bengoetxea
Enviado el: jueves, 01 de marzo de 2012 18:05
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] egin ditzagun hiru etxola

Xabier:

Mateo 17, 4
 Pedrok esan zion Jesusi: «Jauna, zein ederki gauden hemen! Nahi baduzu,
hiru etxola egingo ditut bertan: bata zuretzat, bestea Moisesentzat eta
bestea Eliasentzat».

Markos 9, 5
Pedrok esan zion Jesusi: «Maisu, zein ederki gauden hemen! Zergatik ez egin
hiru etxola: bata zuretzat, bestea Moisesentzat eta bestea Eliasentzat?»

Lukas 9, 33
Hauek urruntzean, Pedrok esan zion Jesusi: «Maisu, zein ederki gauden
hemen! Zergatik ez egin hiru etxola: bata zuretzat, bestea Moisesentzat eta
bestea Eliasentzat?»

Erantzun honetarako erabili dudan iturria:
http://it.wikipedia.org/wiki/Trasfigurazione_di_Gesł

Xabier Mendiguren<xmendiguren a bildua elkar.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
marren 01a 17:50):