[itzul] cortando el viento

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
Ast, Mar 15, 15:53:40, CET 2012

Badakit dagoeneko baduzula behar zenuena, baina ez dut gelditu nahi Intza
Bildumak dakarren hau aipatu gabe (Euskal lokuzioak sarean, "ebaki",
http://ttiki.com/35773). Izan ere, niri "haizea ebaki" etorri zait lehenik
gogora, nahiz hemen jasotakoari ez zaion zuk behar duzun esanahia ematen
zehazki. Ongi izan!

   - *haizea ebaki*

   *Azalpena:* promenatu

   *Adibideak:*

   —   Eguna joan zerautan aize ebakitzen
   MIRANDE, J. / PEILLEN, T.
   *Igela, euskaldun heterodoxoen errebista*,
1962-1963<http://intza.armiarma.com/cgi-bin/intza/bilatu2.pl?itur=igel>