[itzul] "Bilingüismo, diglosia, contacto de lenguas"

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Or, Mar 23, 09:27:43, CET 2012

	Ez du edukiko zuetakoren batek gaian ipini dudan artikuluaren bertsio elektronikoren bat, edo paperean fotokopiatuta?

	Atzo Bizkaiko Aldundiaren liburutegira joan nintzen artikulua eskuratzera, eta nerbioetatik amaitu nuen aurkitu nituen oztopo, zailtasun eta eragozpen guztiengatik.

	Hau da artikuluaren erreferentzia osoa:

SÁNCHEZ CARRIÓN, José María (1974): "Bilingüismo, diglosia, contacto de lenguas", ASJU, 8. bol., 1. alea, 3-80 or.

	Biziki eskertuko nioke kopia bat helarazi ahalko lidakeenari.

Asier Larrinaga