[itzul] legeak itzulita

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
As, Mar 27, 18:12:05, CEST 2012

Barkatu aurreko mezuaren narratsa.

Oker ez banago, aipatzen duzun legea ez dago itzulita (honetaz ari
bazara behintzat: 33/2003 Legea, azaroaren 3koa, Herri Administrazioen
Ondareari buruzkoa).

Hona nire iturriak:

- Euskal Legezalea: http://ttiki.com/36175
- IVAP, Legeria euskaraz: http://ttiki.com/36170