[itzul] legeak itzulita

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
As, Mar 27, 18:09:39, CEST 2012

Oker ez banago, ez dago itzulita (honetaz ari bazara behintzat: 33/2003
Legea, azaroaren 3koa, Herri Administrazioen Ondareari buruzkoa).

Hona nire iturriak:

   - *Euskal Legezalea: *http://ttiki.com/36175
   - ***IVAP,* *Legeria euskaraz:
*<http://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Faleygu&sa=D&sntz=1&usg=AFrqEzcxE6eVj136m7pdd_uGylzC3GMCXw>
   http://ttiki.com/36170
   - *Eusko Legebiltzarraren legeak:
   <http://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fparlamento.euskadi.net%2Fpfrm_cm_leye2_sdw.html&sa=D&sntz=1&usg=AFrqEzc6MqohkyyZO0nu1LSRhO1AuaucAg>
   *http://ttiki.com/36171
   - *Eusko Jaurlaritzako Justizia Saila,* *Justizia.net:
*<http://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.justizia.net%2Fbiblioteca%2Feuskara-y-justicia&sa=D&sntz=1&usg=AFrqEzdI3nA0okApFgkIjIHRESqOvvHZrg>
   http://ttiki.com/36172
   - *Deustuko Unibertsitatea*, *Euskal Gaien Institutua:
   <http://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2F5qalts&sa=D&sntz=1&usg=AFrqEzeIWvcvq9Q_o-mcrFmPY1fRMNMgcw>
   *http://ttiki.com/36173

Patxi Petrirena

Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak