[itzul] "narrativa visual"

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ast, Maiatza 3, 12:42:08, CEST 2012

"Ikus-entzunezkoa" arrunta denez, "ikusizko narratiba" ere bai, ezta?

Kontzeptuari berari begiraturik, hala ere, "letrazko narratiba" ere ez
al da "visual/ikusizko"? Halako eskrupulua izanez gero (nik neuk ez
dut), "irudi bidezko" litzateke aukerakoa (erdarazkoa, hor konpon).

Patricia Jorge Kuartango<kuartango a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2012-05-03):