[itzul] EHAA

Maider Madariaga maider.madariaga a bildua yahoo.es
Or, Maiatza 4, 14:13:09, CEST 2012

Testu elebiduna begiratzeko aukera badago. Gaurkoa, adibidez:
http://www.euskadi.net/cgi-bin_k54/bopv_40?e&2012087
Atal bakoitzaren ondoko PDF irudian sakatu eta honakoa lortuko duzu:

http://www.euskadi.net/cgi-bin_k54/bopv_42?e&f=20120504&a=201201994

Batzuk irakurri egiten ditugu, lantzean behin bada ere, eta eskertzekoa da bi zutabe estu ziztrin ez izatea (lehen irakurgaitzak ziren).

________________________________
 De: "LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER" <larrinaga_asier a bildua eitb.com>
Para: 'ItzuL' <itzul a bildua postaria.com>
Enviado: Viernes 4 de Mayo de 2012 12:42
Asunto: [itzul] EHAA

    Oraintxe konturatu naiz EHAA (EAEko buletin ofiziala) alde batetik euskaraz eta beste alde batetik gaztelaniaz argitaratzen dutela, Interneteko bertsioan, behintzat, iazko urtearen erdialdetik hona.

    Tamalgarria!

    Testu paraleloak oso baliagarri dira hitzak eta egiturak kontsultatzeko. Nik, behintzat, sarri erabiltzen dut buletina horrela, eta ia inoiz ez legeen berri izateko.

    Ez dakit noren erabakia izan den, baina pozik hartuko nuke atzera egitea.

Asier Larrinaga