[itzul] Poché

Garikoitz garikoitze a bildua euskalnet.net
Or, Maiatza 11, 16:30:36, CEST 2012

/eskalfatuak / nik ez neuke esango.
  Era honetan prestatzen da
http://es.wikipedia.org/wiki/Escalfado, eta  hori gorago esan
moduan,     egosita.
Arraultzen arloan,  http://ehu.es/ehg/cgi/zehazki/bila?m=has&z=escalfar

  Orain mailegua, gordin-gordinikn  hartu nahi badozu, ba  tira,baina
nik behintzat, aukeran nahiago,  egosita.

Garikoitz

11/05/2012 15:02(e)an, Mendiola Agirre, Aitzol (Euskarabidea)(e)k idatzi
zuen: