[itzul] ItzuLek 1.000 harpidedun!

ANTTON IRUSTA antton a bildua urretxindorra.net
As, Maiatza 29, 08:23:17, CEST 2012

Zorionak itzultzaile elkartea osatzen duzuen guztioi. Gozamen ederra
harpidedun naizetik. Asko ikasi dut, zalantzarik gabe.
ANTTON IRUSTA
IPUIN KONTALARIA

--
Izaera Pertsonaleko Datuak Babesteari buruzko Legea:

Mezu hau adierazitako pertsonentzat da. URRETXINDORRA IKASTOLAri buruzko
isilpeko informazio legala edo pertsonala izan dezake. Nahiz eta mezua oker
transmititu, ez zaio konfidentzialtasunari uko egiten. Mezua irakurtzen
duena hartzailea edo aipatu pertsonari entregatzeaz arduratzen dena ez
bada, mesedez, berehala jakinarazi eta bidali jatorrizko mezua adierazitako
helbidera. Berariaz debekatuta dago jakinarazpen honen edozein kopia egitea
edo hori banatzea.

Este mensaje va dirigido a la(s) persona(s) indicada(s). Puede contener
información confidencial de carácter legal o personal de la IKASTOLA URRET
XINDORRA. La transmisión errónea del mensaje en ningún caso supone renuncia
a su confidencialidad. Si la persona receptora del mensaje no es su
destinatario, rogamos que se lo haga saber, enviándolo a la dirección
originaria del mensaje. Queda, en consecuencia, prohibida cualquier copia,
impresión o distribución de esta comunicación.