[itzul] turkiera zinpeko itzultzailea

urtzi urrutikoetxea urtziurrutikoetxea a bildua hotmail.com
Or, Aza 9, 10:24:35, CET 2012

Rafael Istanbulen ezagutu nuen 2009an, Bernardo Atxagaren solasaldi batean, tipo jatorra.

Nik dakidala, Bilbon badago Auzitegian itzulpenak egin izan dituen pertsona bat, Juan Sorin izenekoa, kurduen kontuetan buru-belarri ibili ohi dena.

Date: Fri, 9 Nov 2012 08:59:08 +0000
From: jasone_larrinaga a bildua yahoo.es
To: itzul a bildua postaria.com
Subject: Re: [itzul] turkiera zinpeko itzultzailea

2010eko azaroan horixe bera galdetu zuen beste norbaitek, eta ez zuen ezer lortu:

Bai, neuk ere begiratu dut eta Rafael Carpinterorekin harremanetan jarri ere
bai.

Carpinterok esan dit orain ez duela zinpeko itzulpenik egiten; are gehiago,
esan dit aspaldi ez diela daturik ematen Ministerioekoei, eta ez duela
ulertzen zergatik ageri den bertan.

Hori da hori burokrazia, antza.

Eskerrik asko Espainiako Zinpeko Itzultzaileen Elkartearen telefonoagatik.
Deituko dut.

 Jasone Larrinaga  De: kbiguri <kbiguri a bildua yahoo.es>