[itzul] "Ad hoc"-en posizioa

martin-rezola a bildua ivap.es martin-rezola a bildua ivap.es
Ast, Aza 15, 10:49:56, CET 2012

Hori ere gogoan nuen, Asier, baina ahaztu zait aipatzea: «-ko» erantsita osatutakorik ikusten da han eta hemen, baina oso gutxi besteen aldean.

Egia da batzuetan ixkin egin daitekeela, eta, adibidez, "on line"-ak "sareko" bihurtu. Baina besteak -latinkadak- nik ez nituzke baztertuko; uste dut erregistro-mailaren kontua dela, "ad hoc" edo "berariaz" hautatzea, baina biak behar ditugula.

Martin Rezola