[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 102 bilduma, 19. zenbakia

Inaki Inurrieta inaki.inurrieta a bildua gmail.com
Al, Aza 19, 16:53:55, CET 2012

Ez dut esango <konponbide ad hoc-eko horiek> oker dagoenik, baina niretzat
aski da <konponbide ad hoc horiek>.

Nongoa zen Don Kijote Matxako? Mantxakoa ala MantxakoKOa?

Message: 2

--
Iņaki Iņurrieta Labayen
ITZULTZAILEA / TRADUCTOR